Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Όταν μεγαλώσω θέλω να...


Όταν μεγαλώσω, θέλω όλοι οι άνθρωποι της γης να έχουν ειρήνη, να ζουν εναρμονισμένοι και αγαπημένοι.
Θέλω τα παιδιά όλου του κόσμου να έχουν φαγητό, νερό, φάρμακα και εκπαίδευση.
Θέλω η δουλεία που θα κάνω όχι μόνο να με εμπνέει καθημερινά, μα να προσφέρει έργο στην  κοινωνία.
Θέλω να γίνω χρήσιμο μέλος στην κοινωνία.
Θέλω τα παιδιά μου να λάβουν την καλύτερη εκπαίδευση και με την σειρά τους να γίνουν καλοί άνθρωποι.
Θέλω να μην υπάρχει ρατσισμός.
Θέλω η γενιά των γονιών μου να αναλάβει δράση ενάντια στην μόλυνση του πλανήτη, έτσι ώστε να έχω, όταν μεγαλώσω, αρκετό οξυγόνο για να ζήσω.
Θέλω οι γονείς μου να μην τσακώνονται καθημερινά για τα οικονομικά προβλήματα και η γιαγιά μου να μην στεναχωριέται που δεν μπορεί να μου πάρει δώρο γενεθλίων.
Θέλω οι επιστήμονες, να βρουν το φάρμακο για τον καρκίνο, που πήρε τον παππού μου από κοντά μου.
Αυτές είναι οι ευχές μου για όταν μεγαλώσω..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου